Social Icons

vineri, 23 noiembrie 2012

Revoluţie în stilul The Gift Of Passion




Peste tot prinde bine din când în când o mică revoluţie, nu? Pentru a se schimba unele lucruri, aşa că acum a venit rândul nostru să facem o revoluţie. De data aceasta nu este vorba despre vreo campanie aiurită fără nici un viitor şi care probabil nu va avea deloc succes din lipsa de susţinători. Acum este vorba despre o schimbare majoră în cadrul blogului, obiectivul lui fiind altul poate puţin mai matur decât cel pe care îl aveam până acum.
Viaţa privită prin ochii unei studente este foarte diferită faţă de modul în care îl privea copila din mine...Am văzut că viaţa nu este aşa cum mi-o imaginasem, trăind singur fără ca părinţii să ne mai ocrotească mereu viaţa capătă un alt sens, o altă direcţie şi are un alt înţeles. Aşadar, acum sper ca să avem un alt impact asupra dumneavoastră şi să nu vă dezamăgim. Mi-am propus atât de multe lucruri.
Mi-ar plăcea să aud punctul dumneavoastră de vedere, dar dacă acest lucru nu este posibil asta nu mă va opri din a-mi face auzite gândurile şi de a vă informa în continuare în legătură cu aspectele pe care am decis să le tratez de acum. Sper să am susţinerea dumneavoastră în continuare.

4 comentarii:

Sara Hope spunea...

revolution ha??
big like from me!
si te sustin

dwd spunea...

multumesc

Madalina :) spunea...

Ai sustinere din partea mea :) deci keep moving on, we'll be beside you in everything :)

Danny spunea...

de mult nu am trecut pe aici,te sustin cu orce ti-ai pus in gind
PS:imi place noul look al blogului

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates