Social Icons

miercuri, 7 noiembrie 2012

"Un om cu un pian" by Giulia



Vorbe-n zadar
Asculta-mi inima iar
Cum spune “Nu vreau sa pleci”
Sa nu pleci fara mine…
Eeeeeeeiiiieee…
Vorbe-n zadar
Asculta-mi inima iar
Cum spune “Nu vreau sa pleci”
Sa nu pleci fara mine…
Nu-mi spune sa astept
Sa sper la ploaie in desert
Totul e din dulce amar
Cand nu sunt cu tine
Eeeeeeeiiiieee…
Ti-am spus ca esti tot ce am
E ciudat sa ai tot
Dar sa n-ai nici un gram
Pentru tine raman doar un om
Un om cu-n pian
Un om cu-n pian
Un om cu-n pian
Eeeeeeeiiiieee…
Eeeeeeeiiiieee…
Ti-am spus ca esti tot ce am
E ciudat sa ai tot
Dar sa n-ai nici un gram
Pentru tine raman doar un om
Un om cu-n pian
Un om cu-n pian
Un om cu-n pian
Si cum as putea sa te uit undeva
Si cum as putea sa adorm cu altcineva
Aproape de mine…
Aproape de mine…
Eeeeeeeiiiieee…
Ti-am spus ca esti tot ce am
E ciudat sa ai tot
Dar sa n-ai nici un gram
Pentru tine raman doar un om
Un om cu-n pian
Un om cu-n pian
Un om cu-n pian
Un om cu-n pian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates