Social Icons

luni, 26 noiembrie 2012

Zece replici ridicole pe care le spun bărbaţii în momentul în care îşi părăsesc iubitele



          Când vine vorba despre despărţiri, este foarte greu de spus ce se face şi ce nu se face, pentru că lucrurile sunt diferite de la caz la caz. Totuşi sunt câteva replici pe care ar fi bine ca bărbaţii să le evite pentru că sună absolut ridicol!  Iată care este înţelesul lor "ascuns":
1. “Aaa… vrei să ne despărţim? Eu voiam asta de dinaintea ta!” – Tu chiar îndrăzneşti să te desparţi de mine? Nu-ţi dau ocazia! Mă despart eu de tine!
2. “Nu eşti tu de vină, eu sunt!”- Spun orice ai vrea să auzi, dar lasă-mă să fug!
3. “Nu sunt pregătit pentru o relaţie serioasă”- Nu-s pregătit încă să mă culc cu o singură persoană pentru tot restul vieţii.
4. “Te iubesc dar nu sunt îndrăgostit de tine”- Ţin la tine ca la o soră! Nu mai eşti la fel de drăguţă precum erai atunci când te-am cunoscut.
5. “Cred că trebuie să luăm o pauză. O să facă bine relaţiei”- Vreau să fac sex şi cu altele dar dacă nu-mi găsesc pe altcineva vreau să mă asigur că am la cine să mă întorc.
6. “Nu te pot face fericită, îţi e mai bine cu altcineva”- Sper să fie altul “norocosul” care te va lua de nevastă, nu eu!
7. “Mi-ar plăcea să rămânem prieteni şi să mai ieşim împreună, chiar dacă ne despărţim.” Ce-ai zice dacă m-ai combina cu o prietenă de-a ta după ce-ţi trece furia?
8. “Am început relaţia  mult prea repede. Simt că mă sufoc.”- Eşti prea geloasă, şi-ţi bagi nasul prea peste tot!
9. “Am nevoie de mai mult.”- De fapt mai “multe”.
10. "Aş fi vrut să te cunosc acum cinci ani când credeam în iubire. Te las să mai creşti. N-am nevoie de o copilă imatură, vreau o femeie"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates