Social Icons

sâmbătă, 1 octombrie 2011

Dicţionarul de Fanficuri?


Vreau să fac o pagină pe blog cu toate ficurile active, terminate sau care sunt în curs de scriere, dar pentru asta am nevoie de ajutorul vostru.
Îi rog pe toţi scriitori de ficur care încă scriu un fic sau care au terminat ficurile şi sunt postate pe acest blog sau vor sa fie publicate şi pe acest blog să-mi trimită următoarele informaţii printr-un E-mail la id_angelhope@yahoo.com , informaţiile sunt: rezumatul, nickname-ul, titlul ficului şi link-ul acestuia.
De asemenea, îi rog şi pe cititori dacă cunosc vreun fic care nu îl găsiţi aici şi aţi vrea ca continuările să fie publicate şi pe acest blog să-mi dea link-ul ficului sau/ şi id-ul scriitorului, iar eu o să iau legătura cu scriitorul pentru al întreba dacă doreşte promovare pe acest blog. 

Pentru orice reclamţie, sugestie sau întrebare mă găsiţi la adresa de E-mail mai sus menţionată.
Vă mulţumesc anticipat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates