Social Icons

miercuri, 14 martie 2012

Trei sfaturi de stil de la cea mai bine îmbrăcată femeie a deceniului


A fost numită cea mai bine îmbrăcată femeie a deceniului de către revista Vogue, aşa că unele sfaturi de la celebra Kate Moss nu ar strica nimănui. Renumită pentru gusturile sale impecabile, Kate Moss este cunoscută pentru piesele simple pe care le asortează într-un mod absolut spectaculos. 
Dacă ar fi să îşi rezume experienţa în domeniul modei la trei sfaturi, iată care ar fi acestea:
1. Când nu ştii cu ce să te îmbraci, alege ceva negru. "De cele mai multe ori mă îmbrac în fucţie de felul în care mă simt. Pun pe mine ce am chef, dar am impresia că aleg lucruri negre, gri sau roşii. Când am o zi în care nu ştiu ce să port, aleg orice, dar de culoare neagră. Te face să te simţi şi să pari mai zvletă şi nu necesită prea multă atenţie", spune Kate.
2. Nu te strădui prea mult cu accesoriile. "Să porţi prea multe  accesorii deodată îţi poate strica o ţinută. Nu am reguli foarte stricte",spune Kate Moss, care mai explică faptul că evită să se îmbrace ca şi cum ar fi deghizată. Care este excepţia de la regula? Bijuteriile.“Nu cred că poţi avea prea multe bijuterii”, mai mărturiseşte vedeta.
3. Găseşte-ţi o muză şi încearcă să te inspiri din ţinutele ei. "Cele mai multe femei adoră o anumită decadă a modei şi se inspiră de acolo », mai spune Kate. «Este  important să ai o anumită sursă de inspiraţie când te îmbraci » Eşti îndrăgostită de anii ’50 ? Înainte să te îmbraci cu ceva, întreabă-te dacă Audrey Hepburn ar purta acea piesa", recomandă Moss.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates