Social Icons

sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Paparazzi şi vedete (52)

Porţia ta săptămânală de noutăţi din Showbiz.



Naomi şi Kate, o posibilă colaborare Naomi Campbell a rugat-o pe colega şi buna prietenă Kate Moss să se alăture emisiunii de reality show The Face. Chiar dacă Moss nu a dat încă un răspuns oficial, Naomi s-a arătat extrem de încântată de această posibilă colaborare. “Am rugat-o pe Kate Moss să vină la The Face” a declarat Naomi într-un interviu acordat unui post de radio britanic. Topmodelul a mai povestit că îi face mare plăcere să-şi împărtăşească experienţa şi cunoştinţele în materie de modă cu tinerele aspirante la rolul de supermodel şi că a avut emoţii înainte de lansarea emisiunii în Anglia. „Am fost emoţionată din cauza faptului că emisiunea este difuzată în Anglia, locul unde m-am născut” a adăugat aceasta. Campbell a lansat emisiunea The Face în luna septembrie, având rolul de mentor pentru un grup de tinere modele, care se află în competiţie cu alte două echipe conduse de către Erin O’Connor şi Caroline Winberg. Câştigătoarea concursului va fi anunţată lunea viitoarea şi va semna un contract cu o companie de produse cosmetic cunoscută pe plan internaţional.
Chiar şi ea are un tatuaj! Foarte apreciată pentru cariera sa de actriţă, câştigătoare a Premiului Oscar, un model destil şi atitudine, Helen Mirren este una dintre cele mai extravagante femei trecute de 50 de ani. De-a lungul timpului, a îndrăznit nu numai în ceea ce priveşte ţinuta vestimentară sau privind rolurile pe care şi le-a asumat, dar şi atunci când a făcut declaraţii despre viaţa personală. Ea este cea care a mărturisit: „Îmi cumpăr de obicei încălţămintea pe de Hollywood Boulevard, unde vin dansatoarele la bară să-şi ia pantofi.” Cu toate astea, cei mai mulţi au fost surprinşi când au aflat că Hellen Mirren are chiar şi un tatuaj – discret, dar vizibil, la baza degetului mare. “Am fost foarte foarte beată când mi-am făcut tatuajul. Am decis să-mi fac un tatuaj pentru că mi s-a părut cel mai şocant lucru pe care îl pot face la momentul respectiv. Acum nu îmi mai place.”, a declarat actriţa. Totuşi, tatuajul nu este unul rebel, ci din contră: două triunghiuri mici intercalate, un simbol american ce semnifică "femeie completă".
Ducesa de Cambridge, elegantă la o nouă apariţie oficială Ducesa de Cambridge a participat duminica trecută la evenimentul de comemorare a tuturor soldaţilor britanici căzuţi pe front. Catherine a optat pentru o ţinută sobră, compusă dintr-un palton negru marca Temperley London, o beretă în aceeaşi culoare, James Lock & Co şi mănuşi Cornelia James. Look-ul a fost accesorizat cu o pereche de cercei cu perle şi tradiţionala broşă în formă de floare de mac. În ultimii ani, stilul acesteia a evoluat considerabil, Catherine devenind una dintre cele mai bine îmbrăcatefemei din lume. Fiecare apariţie publică a atras întotdeauna atenţia, iar majoritatea ţinutelor purtate de aceasta au fost imediat achiziţionate de femeile care o consideră o muză.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates