Social Icons

marți, 18 februarie 2014

Everything is ready...so let’s go on

        Mereu am fost indecisă, dar în momentul în care am reuşit să-mi dau seama ce anume îmi doresc am obţinut acel lucru indiferent de câtă muncă ar fi trebuit pentru a reuşi. Mulţi spun că sunt ambiţioasă, dar nu ştiu dacă este vorba doar de ambiţie sau poate doar convingerea că trebuie să se întâmple asta. La fel s-a întâmplat şi în cazul blogului, dar într-un final am reuşit să găsesc lucrul pe care trebuia să-l fac. O să încerc să vă surprind mereu cu cât mai multe noutăţi, care sper să fie pe gustul vostru.
        Pentru moment vă anunţ doar că blogul o să aibă şi o galerie cu poze care mă inspiră pe mine şi care-mi plac. Sper ca printre aceste poze să găsiţi şi voi câteva care să vă placă. Galeria o găsiţi aici. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates