Social Icons

miercuri, 19 februarie 2014

Kristen Stewart apare pe coperta revistei Marie Claire SUA din martie 2014

          Kristen Stewart apare pe coperta revistei Marie Claire SUA din martie 2014, actriţa care îşi promovează cel mai nou film „Camp X-Ray”. Kristen declare despre copii: „A fost prea bine ca să nu fac asta, de asemenea. Dacă ar fi să pun banii pe el, cu siguranţă, da. Dar vei câştiga asta, cum ar fi, deşi încă nu este cazul. Vreau să spun, că în acest moment, nu îţi pot spune dacă vreau să ies Sâmbătă.”
          Despre dragoste: „Nu ştii de cine te îndrîgosteşti. Pur şi simplu nu ştii. Nu controlezi asta. Unii oameni au anumite criteria, ca de exemplu, „Asta este ceea ce o să fac pentru”, şi eu am o versiune subietivă în legătură cu asta. Nu mă stresez…Dacă te îndrăgosteşti de cineva, vrei să-i aparţii, dar acum serios de ce vrei să faci asta? Vrei ca el să fie ceea ce tu iubeşti. Sunt prea tânără ca să am un răspuns la întrebarea asta.”
          Despre alegerile bazate pe temeri: „Omule, nu am nici o idee despre ceea ce fac şi asta este ceva ce-mi plac. Nu am avut nici o idee câte de mare o să fie Twilight. Am crezut că anumite filme pe care le-am făcut o să fie uimitoare, dar nu s-a întâmplat nimic. Deci este amuzant să nu ai atât de mult control. ”
          Actriţa a scris şi o poezie de dragoste despre care a spus că este ruşinoasă şi Voilà:
My Heart Is A Wiffle Ball
I reared digital moonlight
You read its clock, scrawled neon across that black
Kismetly … ubiquitously crest fallen
Thrown down to strafe your foothills
…I’ll suck the bones pretty.
Your nature perforated the abrasive organ pumps
Spray painted everything known to man,
Stream rushed through and all out into
Something Whilst the crackling stare down sun snuck
Through our windows boarded up
He hit your flint face and it sparked.
And I bellowed and you parked
We reached Marfa.
One honest day up on this freedom pole
Devils not done digging
He’s speaking in tongues all along the pan handle
And this pining erosion is getting dust in
My eyes
And I’m drunk on your morsels
And so I look down the line
Your every twitch hand drum salute
Salutes mine …

          Mai multe poze găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates