Social Icons

luni, 10 decembrie 2012

Cele mai frecvente 4 minciuni pe care le spun bărbaţii iubitelor lor



          Bărbatul obişnuit spune, în medie, şase minciuni pe zi, de aproximativ două ori mai multe decât o femeie, susţin specialiştii. Care sunt însă cele mai frecvente neadevăruri pe care le spun domnii?
Cu toate că nici femeile nu respectă întotdeauna regulile eticii şi mai inventează câte o minciună, am întocmit o listă cu cele la care apelează cel mai adesea domnii când vine vorba despre partenerele lor.
1. Sunt prins în trafic
          E mult mai simplu să spună asta decât să se întindă la explicaţii lungi şi plictisitoare care poate ar justifica faptul că întârzie.
2. Vin imediat
          Deşi se plâng adesea că noi întârziem, nici eu nu sunt departe. Singura diferenţă e că, prin faptul că nu ajung la timp undeva, ei demonstrează că nu sunt interesaţi de acel lucru.
3. N-am băut decât un pahar
          Dacă se ajunge la astfel de justificări, dar tu vezi diferenţe în comportamentul lui, trebuie să purtaţi o discuţie serioasă.
4. Îmi pare rău că nu am văzut apelul/ Mi-a murit bateria/ Nu am avut semnal
          Fac parte din aceeaşi categorie şi înseamnă, de fapt "Lasă-mă să respir puţin". Nu are curajul să-ţi spună că îl sufoci, aşa că găseşte alte modalităţi de a-ţi transmite că eşti cicălitoare.

Un comentariu:

Danny spunea...

intradevar,sunt foarte frecvente

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates