Social Icons

luni, 2 ianuarie 2012

Mara are câteva poeziei


 Sunt aici şi totuşi departe,
 Pare comun, dar totuşi aparte.
 Ascultă-mi liniştea, căci ea vorbeşte pentru mine;
 Ascultă-mi inima, căci ea gândeşte pentru mine;
Şi fă ce crezi, dar lasă-mă aşa cum sunt.


Vino şi mângâie-mi obrazul sărat,
E drept să îţi spun că ai venit când te-am aşteptat,
Sărută-mă moarte blândă şi curată…
Vino, căci vreau să-mi cunosc adevărata soartă.


Paşi de dans îmi răsună pe acorduri de muzici alese
Conştientă îmbătată mi s-a rătăcit în mintea mea perversă,
Dar un înger zăresc prin întuneric care-mi zâmbeşte amar
Şi-mi şopteşte: "Vino să-mi fi mireasă".


Your ghost is here with me
Help me to forget slowly
Everything was in the past
Now i know: I don't have regrets.


Sub un clar de lună, e o nouă lume atât de ireală
Dezinhibată de cuvinte clare, o simplă vorbă poate fi genială
O lume din care poţi să-ţi culegi, ce sentiment doreşti,
Să vorbeşti şi nimeni să te-ntrerupă,
Să rosteşti orice cuvânt ce-l doreşti.


Mă simt străină într-o lume numai a mea,
Numele inscripţionat pe mormânt…
Crede-mă, simt lipsa ta…
Pierdută în văzduh,
Acum nu mai e nimic de spus,
Nici o vorbă şi nici un cuvânt.

3 comentarii:

Andreea spunea...

Superbe versuri...ce bine ar fi daca ati posta mai multe poezii

Alina spunea...

frumoase poezii

Alexa spunea...

Mara ai foarte multe talent :x

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates