Social Icons

miercuri, 31 octombrie 2012

"Cai verzi pe pereti" by Smiley & Alex Velea feat. Don Baxter



La la la la la la la..
Viata e o structura complexa, concava sau convexa
Stii cand iei dar nu sti cand pierzi, deodata perversa
Ea te trateaza exact cum o tratezi


Si nu vrei deloc sa incetezi, ca te doboara, te ridici, te enervezi
Si zambesti si continui sa speri, visand la cai verzi pe pereti
La cai verzi pe pereti.. cai verzi pe pereti
La cai verzi pe pereti
La la la.. la la la la la la la..
Sapte zile din sapte incerc sa ma feresc de belele rele nu caut belele
Mama mi-a zis de mic sa ma feresc de ele
Fii fericit indiferent de temeri, mai bine mai tarziu decat prea devreme
Fii optimist vei gasi paradisul promis
L-am gasit si acum privesc cai verzi pe pereti
Cai verzi pe pereti.. cai verzi pe pereti..
La la la.. la la la la la la la..
Ini mini maini mo, caii mai nu sunt maro
N-am nopti cand sunt calare si visez ca-i calaresc cand imi canta lautarii
Viata nu-i deloc complicata noi o complicam in aceasta fuga disperata
Dupa lovele, dupa putere, dupa tot ce ne creaza o falsa placere
Ai mei imi zic mereu “Baxter nu ceda! Ia-ti te rog permisul, te rog nu mai bea!”
Decat sa am sub capote 300 de cai fitosi mai bine ma las tras de 6 cai frumosi
Cai verzi pe pereti.. cai verzi pe pereti
La la la.. la la la la la la la..
Si nu vrei deloc sa incetezi, ca te doboara, te ridici, te enervezi
Si zambesti si continui sa speri, visand la cai verzi pe pereti
Visand la cai verzi pe pereti
Visand la cai verzi pe pereti pereti pereti
La la la.. la la la la la la
Visand la cai verzi pe pereti.. cai verzï pe peretï


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates