Social Icons

miercuri, 31 octombrie 2012

"Ma doare fara tine" by Andreea Balan


Strofa I:

Intre 4 pereti nu mai pot sa astept
Multe ganduri apar, alte vise dispar
Ard ca o torta dar am inca forta si Noptile gri nici cum nu ma pot opri
Cercul se strange cred ca imi ajunge shi strig..



Refren:

Ma doare fara tineeeeee...
Cum renunti asa ushor..
Ma doare fara tineeeeee..
De privirea ta mi-e dor..

Strofa II:

Fiecare minut ma apasa mai mult..
Ma pierd in amintiri nu mai pot sa respir Plutesc pe o mare si nu am scapare Imaginea nostra apare
in gandul meu..
Alerg catre tine in vise m-auzi cum te chem..

Refren:

Ma doare fara tineeeeee...
Cum renunti asha ushor..
Ma doare fara tineeeeee..
De privirea ta mi-e dor..


Laurentiu Duta:

Stiu ca am gresit
Dar in sfarsit ma vei ierta

Refren:

Ma doare fara tineeeeee...
Cum renunti asa usor..
Ma doare fara tineeeeee..
De privirea ta mï-e dor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates