Social Icons

marți, 3 septembrie 2013

„Atracţia” de Sylvia Day


















Anul apariţiei: 2013
Autor: Sylvia Day
Editura: Litera


                                     DRAGOSTEA DINCOLO DE LIMITE
          Gideon Cross a intrat în viața mea ca un fulger în întunericul nopții – impresionant și strălucitor, fierbinte și neliniștitor. Am fost atrasă de el, așa cum nu mi s-a mai întâmplat vreodată în viață. Tânjeam după atingerea lui ca după un drog, chiar știind că mă secătuia de puteri. Eram un suflet chinuit, iar el a pătruns cu atâta ușurință în cele mai adânci ascunzișuri ale inimii mele...
          Căci Gideon știa. Era bântuit de propriii demoni. Și fiecare a devenit pentru celălalt oglinda care îi reflecta cele mai profunde răni... și dorințe.
          Legăturile cu care m-a cuprins dragostea lui m-au transformat cu totul, și m-am abandonat în întregime lui, dorindu-mi doar ca trecutul nostru întunecat să nu distrugă pentru totdeauna singura șansă la fericire pe care o găsisem în sfârșit...
         O puteţi comanda de pe Libris.
          !!Nu uitaţi că puteţi câştiga cartea participând la concursul organizat pe blog pe care îl găsiţi aici!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

Am citit putin din ea... este minunata pana acum!

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates