Social Icons

luni, 2 septembrie 2013

Machiaj Smokey Eyes simplu în 10 minute

          În materie de machiaj, există ceva mai sexy şi sofisticat decât faimoşii Smokey Eyes? Cu siguranţă că nu şi tocmai de aceea vreau să te învăţ cum să realizaţi acest machiaj în numai 10 minute.
          AI NEVOIE DE:
1. un dermatograf cu textură moale în nuanţă negru khol
2. o pensulă moale în unghi
3. o pensulă medie pentru blending
4. fard nude sau bronz
5. opţional: fard auriu sau alb
          CUM SE REALIZEAZĂ MACHIAJUL SMOKEY EYES
1. Trasează o linie cu dermatograful la baza genelor inferioare şi superioare, insistând pe cele inferioare, în colţul exterior.
2. Cu o pensulă moale în unghi întinde cu atenţie dermatograful din coltul exterior al pleoapei, spre exterior.
3. Cu o pensulă moale pentru blending aplică pe pleoapa de sus o culoare nude sau bronz, insistând pe colţul exterior al pleoapei.
4. Trasează o linie mai groasă cu dermatograful pe colţul exterior al pleoapei de sus.
5. Cu o altă pensulă de blending întinde dermatograful, pentru a crea efectul difuz, de umbra al machiajului.
6. Poţi folosi puţin fard alb sau auriu pentru coltul interior al ochiului, pentru a adăuga puţină luminozitate machiajului.
          Mai jos ţi-am pregătit un colaj pentru a vedea ce trebuie să faci pas cu pas. Ţi-a folosit la ceva acest tutorial?

4 comentarii:

Unknown spunea...

Intotdeauna am adorat acest machiaj. Sper ca de data aceasta sa reusesc sa-l fac si eu.
Multumesc pentru tutorial

meduza spunea...

Cat de tare a iesit! <3 Niciodata nu am incercat sa il fac pentru ca nu ma pricep la make-up, dar e atat de tare si pare simplu de realizat, asa ca voi incerca sa il fac :D Intrebare intrebatoare. In locul nude-ului/auriului, pot folosi o alta culoare, sau se schimba rezultatul final?

Unknown spunea...

Daca folosesti alta culoare atunci o sa fie un smokey eyes cu alte culori, insa rezultatul uneori poate fi si mai frumos

R. spunea...

@Furelise: auriul acela din coltul intern, asa cum a zis si Ella, are rolul de a da luminozitate privirii si machiajului. Parerea mea este ca in locul lui poti folosi o alta culoare, dar tot deschisa sa fie. Eu as merge pe un alb, poate argintiu sau un roz foarte pal, putin sidefat.
Intr-adevar, smokey-eye este cel mai practic si rapid si iubesc sa il folosesc si eu, dar evit sa imi conturez pleaoapa inferioara cu negru(ma face sa par cu cativa ani buni mai "batrana") , iar pe linia apei aplic un creion alb/argintiu cu irizatii roz.
Multumim pentru un tutorial folositor!
Kisses, Ramo.

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates