Social Icons

vineri, 6 septembrie 2013

Câştigătoarea concursului „Litera”


             Până ieri v-aţi putut înscrie la concursul organizat cu ajutorul Editurii Litera. Şi astăzi vine momentul mult aşteptat de a afla la cine merge cartea „Atracţia” de Sylvia Day, care este de altfel şi primul volum din Seria Crossfire.
             Aşa cum am spus câştigătoarea a fost aleasă prin tragere la sorţi.
 





             Felicitări Vivien Vio! Aştept un mail la id_angelhope@yahoo.com cu toate informaţiile necesare pentru a intra în posesia premiului.
Mulţumim, Litera!

3 comentarii:

meduza spunea...

:)) 9 e unul dintre numerele mele norocoase :)) Felicitari castigatorului <3

Unknown spunea...

Multumesc! Nu-mi vine sa cred ca am castigat

Unknown spunea...

Am primit cartea! Multumesc! :*

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates