Social Icons

vineri, 7 septembrie 2012

În final s-a schimbat ceva...




Ce zici îţi place blogul? Întrebarea voastră probabil sună cam aşa: Ce s-a schimbat la blog? Într-adevăr nu s-a schimbat într-un fel aspectul pentru că nu simţeam nevoia să-l schimb, îmi place cum arată şi sunt mulţumită de el. Am remediat doar problemele tehnice şi anume problema pozelor din postările anterioare care dintr-un motiv necunoscut nu mai apăreau, dar acum sunt toate vizibile şi la dispoziţia voastră. Am adăugat şi am şters câteva lucruri din bara din dreapta.
Cele mai multe urmări a acestei „curăţenii de toamnă” vor fi vizibile în timp şi nu doar în privinţa blogului, dar şi în privinţa mea ca blogger.
Vă mulţumesc tuturor celor care au rămas alături de noi de a lungul timpului şi care ne-au susţinut mereu.

2 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates