Social Icons

duminică, 16 septembrie 2012

Interviu cu Crina



Seria interviurilor continuă cu Crina pe care o ştiţi de pe blogului JuStOnELaStDaNcE , unde îşi publică povestea.


1. Bună, Crina, şi mulţumesc pentru că vrei să stai de vorbă cu noi.
Bună tuturor! Şi eu vă mulţumesc pentru şansa minunată de a vorbi cu voi.

2. Cum decurge o zi din viaţa Crinei?
Păi viaţa mea nu e prea palpitantă. Încerc mereu să găsesc un echilibru între şcoală, teme, prieteni, blog şi citit. Ultimile două îmi ocupă foarte mult timp (nu că m-aş supără:)) ), dar în acelaşi timp încerc să nu uit de celelalte îndatoriri şi mai ales de şcoală.

3. Motto-ul tău în viaţă?
"Omul care nu visează e un om mort"...Acest lucru nu ar trebui să-l uite nimeni, deoarece viaţa este un dar şi trebuie să profităm la maxim de tot ce ne oferă. Mai mult decât atât trebuie să luptăm pentru visele noastre pentru că în noi să gaseşte puterea de a ne îndeplini visele.

4. Altă întrebare ciudată: care e îngheţata ta preferată?
Sincer nu e o întrebare ciudată. Doar răspunsul meu mult prea comun. Ador îngheţată de ciocolată...cu cât mai multă ciocolată cu atât mai bine pentru mine. În general mănânc orice fel de îngheţată, poate mai puţin cea de fructe de pădure.

5. Cine sau ce te-a determinat să faci primii paşi în online?
Totul a început cam acum 3 ani. Îmi plăcea mult desenul "Naruto"(ştiu, destul de ciudat) şi am început să caut poveşti online pe această temă. Şi la căutare îmi apărea termenul de "fic-uri". Şi am accesat şi aşa am descoperit blogurile cu poveşti/fic-uri/poezii. Şi în fiecare zi căutam bloguri noi, citeam orice găseam. Timp de vreo doi ani am citit numai poveşti şi mi-am zis de ce să nu îmi fac şi eu un blog. Dacă îmi amintesc corect, blogul vostru l-am descoperit printre primele. Bineînţeles că acum doi ani arăta diferit:)) Cum s-ar spune aţi evoluat sub ochii mei. Îmi aduc aminte şi acum că la un moment dat aţi făcut un post ceva de genul cum să îţi creezi un blog. Am citit şi uite că acum am şi eu blog. Deci s-ar putea spune că şi voi aţi avut o mare influenţă asupra mea. Între timp am descoperit că nu există numai bloguri care să promoveze numai poveşti, ci există şi acele bloguri care promovează cărţi, filme etc. Uneori mă gândeam cum ar fi să am şi eu un blog care să promoveze cărţi...cine ştie poate într-o zi o să am un astfel de blog. (ştiu am deviat puţin de la subiect:D)

6. Ce impact a avut/are blogul pentru tine? Poţi spune că blogging-ul face parte din viaţa ta?
Păi blogul oarecum mi-a schimbat viaţa. Poate că încă de acum 3 ani când am început să intru în această minunată lume. Am văzut că nu sunt singura care are o mare pasiune pentru cărţi şi scris. M-a făcut să mă simt mult mai bine, să mă simt mai în largul meu. Şi da, chiar cred că blogging-ul face parte din viaţa mea. Cred că m-a ajutat în oarecare măsură şi să mă maturizez, să nu mai văd netul doar ca "un loc" de joacă.

7. Ce ai schimba sau ce nu ai schimba la blogul tău?
Păi cred că problema nu se pune la ce aş schimba la blogul meu. Eu aş dori să am mai mult timp pentru a posta. Poate peste ceva timp aş putea schimba puţin tematica şi să nu fie vorba numai despre poveştile pe care le scriu. Cum am spus şi mai sus, visez la momentul în care blogul meu va promova cărţi. Probabil aş fi cea mai fericită, deoarece aş vorbi despre subiectul meu preferat, cărţile. În afară de cei din lumea blogului, nu prea am cu cine vorbi despre ceea ce citesc eu, aşa că biata mea mama trebuie să mă suporte în fiecare zi.;;)

8. Îţi cunoşti cititorii personal? Dacă da, cam ce fel de oameni crezi că sunt cititorii tăi? Ce le place, cum sunt ca şi oameni în viaţa de zi cu zi?
În această minunată lume am cunosc multe persoane de treabă. Prima persoană cu care am vorbit a fost "Sarah", colega ta de blog; săraca fată...a trebuit să mă suporte cu întrebările mele multe şi uneori cam patetice despre blog. Dar a avut o imensă răbdare cu mine şi îi mulţumesc pentru acest lucru. E o fată super de treabă, cu o inimă mare, şi cu o mare iubire pentru blog, aceasta observându-se în fiecare post pe care îl face. Să nu uităm de surioara mea "Piersicuţa", care imediat ce ne-am cunosc pe mess, ne-am înţeles de minune şi deşi ne despart câteva sute de kilometri mereu a fost alături de mine susţinându-mă. Eu nu cred că este vreo diferenţă între persoana de pe blog şi cea de zi cu zi; poate chiar pe blog sunt mult mai sincere. Îmi doresc ca într-o zi să ne întâlnim cu toţii. Întâlniri pentru noi bloggării, unde să găsim soluţii pentru  a ajuta oamenii să vadă importanţa cititului.(mai visez şi eu cu ochii deschişi;)) )

9. Ce bloguri citeşti?
În general bloguri care promovează cărţi, filme, poveşti.

10. Cum te simți știind că în blogosferă ești, ca și restul bloggerițelor,  în minoritate?
Sincer nu prea am observat. Toată lumea este aşa drăguţă şi prietenoasă...dar cum sunt o feministă convinsă, şi dacă ne amintim câteva lecţii de istorie, trebuie să ne amintim că femeile şi-au câştigat multe drepturi. Ştiu că vom câştiga într-un final!

11. Ce planuri de viitor ai în care este implicat blogul tău?
Aş vrea să-mi termin prima poveste. Ar fi o mare realizare!

12. Cum trebuie să fie un blog din perspectiva Crinei?
Nu trebuie să respecte anumite reguli. Altfel unde ar mai fi unicitatea? Prin posturile pe care le citesc trebuie să mă simt aproape de blogger. Nu trebuie ca un anumit post dintr-o anumită rubrică fie prea pompos. Trebuie scris din inimă! Poate să fie urmat de un scurt mesaj în care autorul să-şi expună gândurile. Nu prea ştiu...sper că nu sunt prea pretenţioasă.

13. Peste ani te vezi continuând cu blogul?
Sigur! Am devenit dependentă de tot ce ţine de blog...

14. Crina, noi îţi urăm succes în tot ceea ce faci şi te felicităm totodată. Ai un mesaj pentru cititorii blogului nostru dar şi al tău?
Mulţumesc pentru urări! Cât despre cititori, le doresc tot binele din lume! Şi nu renunţaţi la visele voastre...visele vor deveni scopuri, iar la sfârşit ele ne vor defini viaţa!

Nu uitaţi să recomandaţi blogul care vă place pentru a le lua un interviu fetelor!

2 comentarii:

Lexy spunea...

Dragut, si eu sunt de acord cu unicitatea :)

LoStInDr3aMs spunea...

http://www.fantasy-readers.blogspot.ro/ trebuie sa ii iei interviu si lu' Emy;;)

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates