Social Icons

duminică, 16 septembrie 2012

Interviu cu Stephany



Seria interiurilor continuă şi astăzi avem parte de încă două interviuri noi. În continuare aveţi interviul cu Stephany, fata din spatele a numeroase ficuri pe care le găsiţi pe  blogul: Stephany's blog.

1. Bună, Stephany, şi mulţumesc pentru că vrei să stai de vorbă cu noi.
Bună. Mă bucur enorm de mult că îmi luaţi tocmai mie acest interviu :)

2. În câteva cuvinte cine este persoană din spatele blogului?
Păi, cred că sunt puţin diferită. Pot fi o fire timidă, şi cam nesociabilă cu persoanele noi, însă pe blog, mă simt un alt om. Parcă am mai mult curaj să-mi exprim părerile, şi să cunosc persoane noi.

3. Pentru cei care nu te cunosc, ne poţi spune de ce blog şi de când?
Aş putea să scriu un întreg articol în care să vă spun cum am ajus eu în blogosferă. Să zicem că totul a început cu o carte Twilight, şi s-a sfârşit cu dorinţa de a-mi scrie şi eu propriile mele fanficuri, după ce mii de scenarii mi-au bântuit mintea :D Şi ca să-ţi răspund şi la a doua întrebare, pe 20 Mai am facut un anişor!!! PS : Am făcut petrecere VIP, deci se înţelege de ce nimeni nu a ştiut :P

4. Care a fost primul sfat pe care l-ai primit atunci când te-ai apucat de blogging şi cine ţi l-a dat, dacă-ţi mai aduci aminte?
Crede-mă, că nu-mi mai aduc aminte de acum un an şi ceva :)) Dar ţin minte că cineva mi-a lăsat un comentariu negativ < constructiv > :D Care ma ajutat foarte mult, şi îi sunt recunoscatoare :*

5. Cât timp acorzi zilnic blogului? Ce satisfacţii ţi-a adus până acum?
 Nu am un program exact, dar când intru la PC, este al doilea lucru pe care îl fac. Primul este să-mi verific mailurile :D. Şi pot să zic că stau pe blog în jur de 6-7 ore, chiar dacă nu am nimic de făcut practic. Ştiu că sunt nebună !!! :))  Despre satisfacţiile ce le am, acestea constau comentariile ce le primesc. Când văd că cineva îmi lasă un comentariu, oricât de mic, inima mi se umple de bucurie, şi face să merite tot efortul.

6. Te laşi influenţată de comentarii şi îţi schimbi stilul de a scrie în funcţie de dorinţele cititorilor tăi?
Nu prea am comentarii în care să mi se ceară să schimb ceva, dar de fiecare dată când am primit astfel de reclamaţii, am încercat să mă corectez, şi să scriu mai bine. Deci, da! Mă las influentata de cei mai mari critici, cititorii.

7. În afară de blogging, cu ce te mai ocupi?
 Pff... citesc! Asta e clar. Cărţile sunt viata mea :) În rest, lucruri obişnuite, ca orice adolescentă.

8. Cum socializezi cu ceilalţi bloggeri?
 Păi de regulă, dacă îmi plac blogurile lor, sau ceea ce postează, îi invit şi pe blogul meu. Astfel se crează un fel de prietenie. Eu le dau comentarii posturilor lor, iar ei îmi întorc favoarea :D

9. Câte bloguri citeşti zilnic şi care este blogul tău preferat? De ce?
Uff... aici m-ai cam prins :”> Nu ştiu! De regulă citesc chestiile noi şi interesante. Pot fi capitole noi, sau ştiri. Dacă titlul mă atrage, atunci nu ezit să arunc o privire pe acele bloguri. Iar la a doua chestie, m-aţi pus în încurcătură totală. Îmi plac multe bloguri, şi nu mă poţi pune să aleg! Nu ar fi drept, faţă de celelalte :) Toate blogurile ce le am in listă sunt preferatele mele :)

10. Ce părere ai despre blogosfera românească în momentul de faţă?
Ştiţi cum se zice: Cu cât mai mulţi, cu atât mai bine :) Însa mi se pare că sunt prea multe bloguri asemănătoare. Aceleaşi posturi, designe-uri asemănătoare...Nu prea original.

11. Ce surse de inspiraţie foloseşti pentru postările de pe blog şi ce le recomanzi celor care trec printr-o lipsă de inspiraţie?
 La mine cel puţin, ideile îmi vin aşa, dintr-o dată. Nu în mod constant, din păcate, dar nici eu nu-mi pot explica de unde vine. Când mai am lipsă de inspiraţie, de obicei încerc să mă deconectez de actuala poveste, şi mă afund în citit şi muzică. Sau, mă apuc să scriu altceva. De regulă one-shot-uri !

12. Ce preferi? O plimbare în aer liber sau un club ori o cafenea?
Plimbarea, în mod clar. Natura întotdeauna mă relaxează şi mă bine dispune :)

13. Unde te vezi în următorii cinci ani?
Deci, când eu voi avea...22 de ani? Nu ştiu. La facultate, cel mai probabil!

14. Îţi mulţumim pentru interviul acordat blogului nostru. Un mesaj în încheiere pentru cititorii The Gift Of Passion?
 Multumesc ca mi-aţi citit interviul, şi sper că nu va plictisit prea tare :))

3 comentarii:

Lexy spunea...

Frumos interviu :)

Stephany spunea...

Multumesc mult ! :)

LoStInDr3aMs spunea...

imi plac raspunsurile tale;;)

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates