Social Icons

marți, 30 aprilie 2013

It gets harder every day


Aş încerca din nou, dar mă tem...nu mai sunt nimic din ce eram cândva şi nici voi nu mai sunteţi aceeaşi. Probabil din cei ce treceau pe aici la început au mai rămas doi sau trei care sunt aceeaşi. Timpurile s-au schimbat, s-au schimbat în rău şi totul a devenit prea banal. Din dorinţa de a încerca mai multe am transformat totul în ceva banal. Visând la ceva extraordinar am schimbat totul în ceva ce nimănui nu îi place...M-am pierdut de mult de tot ceea ce îmi plăcea şi degeaba încerc acum să revin pe drumul cel bun pentru că nimic nu mai este cum a fost o dată. Am vrut schimbări şi schimbări am primit, cu vârf şi îndesat. Nu m-am străduit cât trebuia la momentul potrivit şi acum regret.
Se întâmplă prea multe în viaţă. Atunci eram elevă, acum sunt studentă. Atunci era un copil timid, acum sunt un adult răutăcios. Atunci eram cineva, acum sunt un nimic.
Nu ştiu încotro o să o iau, dar vă mulţumesc tuturor.

8 comentarii:

Anonim spunea...

Nu stiu daca e important pentru tine ce iti voi spune dar vizitez blogul tau in fiecare zi.faci o treaba buna cu blogul si sunt sigura ca nu sunt singura care crede asta...totul s-a schimbat,noi ne schimbam mereu dar invatam din schimbari...toti suntem rautaciosi,ne ferim sufletul de durere,ne ferim pe noi sa nu fim raniti. nu esti un nimic. esti cineva.cineva important pentru cei ce te iubesc,pentru familia ta,prieteni...daca alegi acum o cale gresita data viitoare vei sti ce e bine pentru tine,ce e corect.mult noroc

dwd spunea...

Iti multumesc mult pentru incurajare

Anonim spunea...

n-ai pentru ce...daca putem sa ajutam o persoana,chiar si cu o vorba,chiar daca nu o cunoastem,de ce sa n-o facem,nu?!

dwd spunea...

Ai dreptate, insa pacat ca nu toata lumea gandeste la fel :(

Anonim spunea...

stiu...avem nevoie de incurajare,de o vorba buna,de un compliment sa reusim.nu mereu primim ajutorul de care avem nevoie dar mergem mai departe pentru ca asta e viata si trebuie sa ne obisnuim si sa ne multumim cu ce avem

dwd spunea...

da...uneori resemnarea este totul

Unknown spunea...

Nu renunta si nu te resemna. Nu trebuie sa iti tai singura aripile doar fiindca ti-ai pierdut, pentru un moment increderea in tine. Lupta pana la capat si gandeste-te ca, la un moment dat, munca ta va da roade. Totul va fi bine, vei vedea ^.^

dwd spunea...

Iti multumesc Alexya pentru incurajare

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates