Social Icons

luni, 6 august 2012

Leapşa de la Lee Ha Won

1. Postează imaginea Liebster Blog Award
2.Spune 11 lucruri despre tine.
- îmi place să dorm
- nu îmi plac manelele
- îmi plac animalele
- urăsc minciuna şi pe cei care o spun
- mă enervez uşor
- nu uit niciodată dacă cineva îmi face ceva
- ador provocările
- îmi cunosc limitele
- uneori sunt mult prea serioasă
- îmi doresc o pisicuţă
3.Răspunde la întrebările de la cel care te-a nominalizat şi formulează un nou set de întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi.
1.Care e cântecul tău preferat?
Meredith Brooks - I'm A Bitch
2.Ai vreun actor/cântăreţ care îţi place?
Heidi Klum.
3.Ai vrea să porţi tocuri înalte?
Port tocuri înalte deşi am 1.74.
4.Dacă nu ai inspiraţie să scrii, ce faci?
Fug după ea să o prind :)) Glumesc…stau şi ascult muzică.
5.Filmele preferate?
Titanic, clar! Şi seria Twilight.
6.Carti preferate?
Viaţa la ţară de Duiliu Zamfirescu.
7.Care e porecla ta?
Secret de stat.
8.Ce animale îţi plac,sau ce animal ai vrea să ai ca şi companie?
Îmi plac toate animalele, dar cel mai mult mi-ar place o pisicuţă.
9.Cum te vezi peste 10 ani?
Undeva în lumea asta.
10.Care e cea mai mare realizare a ta?
Absolvirea unui liceu şi intrarea la o facultate bună?
11.Ce dulciuri îţi plac cel mai mult?
Ciocolata uneori.

Întrebări:
1. Cartea preferată?
2. Melodia pe care o asculţi cel mai des?
3. Blogging, filme sau muzică?
4. Ce hobby-uri ai?
5. Care este moto-ul tău?
6. În ce perioadă ţi-ar fi plăcut să trăieşti?
7. Care este oraşul tău preferat?
8. Un lucru pe care nu l-ai face niciodată.
9. Ce ai schimba la tine?
10. Spui întotdeauna adevărul?
11. O părere personală obiectivă despre cel care ţi-a trimis această leapşa.
4.Nominalizează 11 persoane(+ like) care să realizeze acest tag.
5.Mergi la pagina lor şi anunţă-i.
Se fac imediat...
6.Nu da tagul înapoi.
Ok.

4 comentarii:

Law spunea...

multumesc pentru leapsa,am sa dau un edit la postarea cu aceeasi leapsa ce am mai primit-o :D

Rina Sheez -Mara- spunea...

Buna, am completat decat intrebarile:*:* Mersi frumos de leapsa...uite-o aici:):) http://rina-sheez.blogspot.ro/2012/08/leapsa-de-la-angel-hope.html

Sa ai o zi frumoasa maine:P

coco spunea...

multumesc tare tare mult , dar sunt in contratimp...si nu sunt chiar asa interesanta :)
multumesc inca o data !

Danny spunea...

buna in sfirsit am indeplinit si eu leapsa ta raspunsurile le gasesti aici:http://danieladiaryonlinedany.blogspot.com/2012/08/leapsa-de-la-angel-hope.html

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates