Social Icons

sâmbătă, 18 august 2012

Interviu cu Krisz şi Alexya

 Am început să iau interviuri pentru campania We can blg it!  Şi încep seria interviurilor cu Krisz şi Alexya, două bloggeriţe pe care eu le admir pentru munca depusă pe blogul lor comun Walking on Letters. Unul dintre blogurile pe care le-am admirat încă de la începuturile mele în universul online.

1. Bună, Krisz. Bună, Alexya. Vă mulţumesc pentru că vreţi să staţi de vorbă cu noi.
Krisz: Bine v-am găsit, mulţumesc de invitaţie. Îmi face mare plăcere să vorbesc cu voi.
Alexya: Bună. Plăcerea este de partea mea :D.

2. Cum sunt Krisz şi Alexya departe de blog?
Krisz: Krisz de pe blog e ca cea din viaţa reală. Nu pretind să fiu altcineva, sau să creez celor din jur o impresie diferită despre mine. Visătoare, complicată, încăpăţânată, creativă, perfecţionistă. Cam aşa m-aş descrie în câteva cuvinte.
Alexya: La fel ca cea de pe blog. Nu aş avea motive să fiu altcineva. Dacă aș vrea acest lucru, aș juca într-o piesă de teatru :)).

3. Cum vă împarţiţi timpul între viaţa petrecută online şi cea reală?
Krisz: Destul de greu, şi de multe ori renunţ la unele lucruri pentru blog. De exemplu, la vizionarea unui serial, sau la o ieşire cu prietenii.
Alexya: Cu greu. De multe ori, în loc să învăț pentru școală, sau să mă pregătesc pentru bacalaureat, postam pe blog. Dar niciodată nu m-am plâns pentru asta și nici nu o voi face, pentru că ador ceea ce fac.

4. Ce blog ∕ bloguri aveţi?
Krisz: Blogul personal, “Krisz’s Blog” - pe care l-am cam neglijat, şi “Walking on Letters”, un blog despre cărţi, şi care promovează şi creaţiile tinerilor.
Alexya: Am avut multe bloguri, însă blogul meu de suflet este și va rămâne "Walking on letters".

5. Ce v-a determinat să vă faceţi un blog?
Krisz: Dorinţa de a-mi face cunoscute anumite gânduri, păreri, şi de a cunoaşte persoane pasionate de aceleaşi lucruri ca şi mine.
Alexya: Dorința de a comunica cu alții despre pasiunile pe care le împărtășeam și de a-mi spune punctul meu de vedere despre ele.

6. Ce înseamnă pentru tine blogul?
Krisz: Înseamnă enorm. O oază de relaxare, un loc unde mă pot face auzită, unde pot vorbi cu oameni inteligenţi şi care iubesc frumosul.
Alexya: O oază de relaxare, unde pot fi eu însumi. Nu aș putea renunța niciodată la acest sentiment de împăcare și împlinire.

7. Dacă aţi putea să vă întoarceţi în timp, ce nu aţi mai face, vis-a-vis de blog?
Krisz: La “Walking on Letters” aş face totul exact la fel, pentru că nu regret nimic, dar la blogul personal mi-aş fi dorit să fi postat mai des.
Alexya: Nu am niciun regret și nu cred că voi avea vreodată, pentru că nu există greșeli, doar lucruri din care învățăm.

8. Crezi ca un blogger începe să-şi piardă identitatea dacă scrie prea mult în scopul publicităţii?
Krisz: Nu ştiu. Nu cred. Fiecare are dreptul să scrie ce vrea. Cred că e mai bine să îi întrebaţi pe respectivii.
Alexya: Nu cred acest lucru pentru că nu publicitatea face ca un blogger să-și piardă identitatea, ci el însuși.

9. Cum vă promovezaţi blogul? Ce metodă credeţi că este mai bună?
Krisz: Uneori mai pun articolele noastre pe un grup de pasionaţi de cărţi, dar foarte rar. Mereu uit să fac asta :))..deci nu ştiu dacă se pune. În acest moment nu facem niciun altfel de promovare, pentru că nu avem nevoie şi nici nu ne place asta. Blogul e cunoscut, avem vizitatori fideli, aşa mulţi, sau puţini, cum or fi, şi asta e de ajuns pentru noi momentan :).
Alexya: Postează Krisz pe Facebook posturi care credem că sunt interesante pentru cititorii noștri, astfel dându-le de știre despre ele, însă niciodată nu ne-am axat pe acest aspect foarte mult.

10. Cum socializaţi cu cititorii voştri?
Krisz: Încerc mereu să le răspund la comentarii, când au vreo nelămurire, şi să fiu cât mai deschisă şi prietenoasă cu ei.
Alexya: Avem câteva rubrici care sunt dedicate lor, în care îi provocăm să ne trimită citatele preferate dintr-o carte, melodia preferată, imagini cu fraze din seriale/ filme care i-au impresionat. Încercăm să îi stimulăm să fie alături de noi și să discute despre pasiunile lor.

11. Aveţi vreun sfat pentru ceilalţi bloggeri?
Krisz: Nu cred că sunt eu în măsură să dau vreun sfat altora, dar pot să le sugerez să încerce să fie creativi şi să pună mereu suflet în ceea ce scriu, pentru că cititorii vor simţi asta.
Alexya: Dăruirea și originalitatea contează cel mai mult.

12. Planuri de viitor? Proiecte în desfăşurare?
Krisz: Nu ştiu dacă întrebarea se referă la blog sau la viaţa reală, la planurile mele ca şi om. Avem desigur unele idei pentru blog, pe care le veţi afla cu toţii la momentul potrivit. Iar proiectul în desfăşurare este “Book Lovers Challenge”, de care suntem foarte entuziasmate.
Alexya: Avem un proiect în desfășurare. Este vorba despre “Book Lovers Challenge” și suntem mândre de el. Planuri de viitor? Voi lăsa ca surpriză :D.

13. Filme, cărţi sau blogging ? Ştiu, grea alegere.
Krisz: La filme oricum am renunţat de mult timp, în favoarea blogului, dar la cărţi nu am cum. Dacă aş renunţa la cărţi, nu aş mai avea ce să scriu pe blog. Deci sunt legate între ele oricum.
Alexya: Nu mă mai uit la filme. O fac foarte rar. Dacă ar fi să aleg între cărți sau blogging... pentru mine merg mână în mână :)).

14. Spuneţi-mi te rog trei nume din lumea online pe care le apreciaţi şi de la care aţi avut de invăţat.
Krisz: Alexya, pentru că e un om minunat şi o prietenă adevărată, Veronica, pentru că mereu a fost o susţinătoare dragă mie, şi încurajările ei referitoare la ce scriu m-au ajutat să am mai multă încredere în mine..şi fetele de pe blogul “Ştiri Twilight”..pentru că mereu le-am apreciat.
Alexya: Respect trei persoane foarte mult : Krisz, pentru că e o prietenă bună care mă ajută mult doar fiind ceea ce e : o persoană minunată pe care sunt norocoasă să o cunosc. Adriana, fiindcă e prima persoană care a citit ceea ce am scris eu și m-a susținut tot timpul, dându-mi mai multă încredere și prietenie ca nimeni altcineva. Lara, deoarece am ajuns să o consider a doua mea mamă, fără să fi făcut ceva anume pentru asta.

15. Un bănuţ pentru un gând de-al tău transmis cititorilor.
Krisz: Vă doresc succes pe toate planurile, să vi se îndeplinească toate visele, şi să credeţi mereu în voi!
Alexya: Vă urez mult succes în continuare și să vă aprecieze cititorii la adevărata valoare. Meritați din plin!


 Vă mulţumesc Krisz şi Alexya!


Dacă vă incită cineva curiozitatea şi vreţi să aflaţi mai multe recomandaţi blogul aici. Şi eu o să încerc să le descos pe fete.

5 comentarii:

Lexy spunea...

Foarte frumos interviu :)

Stephany spunea...

Superb interviul , mai ales ca si eu le apreciez pe fete pentru toata munca pe care o depun cu blogul . Cred ca Walking on letters , a fost primul blog ce l-am descoperit din aceasta blogosfera dedicata cartilor ( in special Twilight ) :*

Danny spunea...

o idee extraordinara,si vreau sa-ti recomand doua bloguri
http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.com/
http://stephanyblog-stefany.blogspot.com/

dwd spunea...

O să fac tot posibilul Dany să le conving pe fete să-mi răspunde la întrebări

Krisz spunea...

Cat de frumos a iesit interviul <3. Dar sincer, m-am distrat copios citind raspunsurile noastre, pentru ca sunt atat de asemanatoare! Si noi nu am vorbit nimic de raspunsuri, fiecare a completat si trimis :)) Deci cred ca de aici reiese ca gandim mereu la fel :)). Multumim frumos pentru interviu, suntem onorate ca ne-ai ales pe noi primele pentru aceasta rubrica, si mai ales ne face foarte fericite sa stim ca ne apreciati munca. O sa facem si noi o postare maine despre interviu, sa redirectionam lumea aici, daca vrea sa citeasca. O seara minunata! <3

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates