Social Icons

miercuri, 29 august 2012

"Lumea e a mea" by Voltaj

Versuri "Lumea e a mea" by Voltaj
Strofa 1:
Visele mi se strivesc,
Sub viata ce nu o traiesc,
Dati-mi un bilet doar dus,
Era tot ce-aveam de spus,

Viata avea doar doua stele,
Ai facut tu cinci din ele,
De cand pe tine te am,
Ploaia-mi intra doar in spam.
Refren:
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Nu e totul pierdut, maine-un inceput,
Cat de mare ar parea, lumea e a mea.
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Daca in palma mea sta inima ta,
Lumea e a mea.
Heheheey(4x)

Strofa 2:
Casa mea n-are pereti,
Ferestrele sunt dimineti,
Si cu share-ul in orice zi,
Ca si cum maine n-ar fi,
Poate-s mic in lumea lor,
Dar am invatat sa zbor,
Cand simt ca ma prabusesc,
Bat in lemn s-apoi zambesc.
Refren:
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Nu e totul pierdut, maine-un inceput,
Cat de mare ar parea, lumea e a mea.
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Daca in palma mea sta inima ta,
Lumea e a mea.
Heheheey(4x)
Ooooh….Ooooh…Ooooh(2x)
Refren:
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Nu e totul pierdut, maine-un inceput,
Cat de mare ar parea, lumea e a mea.
Sunt mic, mic, mic, dar nu-i nimic,
Daca in palma mea sta inima ta,
Lumea e a mea.

Un comentariu:

Danny spunea...

imi place mult melodia

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates