Social Icons

miercuri, 29 august 2012

"Soare" by Hi-Q



Versuri "Soare" by Hi-Q

Iubirea noastra-i joc de cuvinte
Cu reguli anti-cliseu
E-un cuvant inainte
Ce se va scrie mereu


Fara de teama in gandul meu
Fara de teama in gandul meu
Iubirea noastra-i plina de viata
Ca ceaiul negru din zori
Schimbatoare ca luna
Cand se ascunde in nori
Senina si calda in culori
Senine si calde culori
Refren:
E soare din nou in sufletul meu
Iar cerul e mai aproape de mine
Cand ma ridic usor pe varfuri
Si te sarut
E soare din nou in sufletul meu
Iar cerul e mai aproape de mine
Cand ma ridici in brate
Si timpul ne leagana bland
Iubirea noastra-i scrisa graffiti
Nu se invata in scoli
intelesuri ascunse are-n priviri uneori
In gesturi stiute doar de noi
In gesturi stiute doar de noi
Iubirea noastra-i plina de viata
Ca ceaiul negru din zori
Schimbatoare ca luna
Cand se ascunde in nori
Senina si calda in culori
Senine si calde culori
Refren:
E soare din nou in sufletul meu
Iar cerul e mai aproape de mine
Cand ma ridic usor pe varfuri
Si te sarut
E soare din nou in sufletul meu
Iar cerul e mai aproape de mine
Cand ma ridici in brate
Si timpul ne leagana bland
In fiecare clipa
Esti in gandul meu
In fiecare clipa
Esti in gandul meu
Refren:
E soare din nou in sufletul meu
Iar cerul e mai aproape de mine
Cand ma ridic usor pe varfuri
Si te sarut
E soare din nou in sufletul meu
Iar cerul e mai aproape de mine
Cand ma ridici in brate
Si timpul ne leagana bland

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates