Social Icons

vineri, 1 februarie 2013

DyDy are o poveste



 Se numeşte „Alegerea”, are până acum 1 capitol. Rezumat: „‹‹Trebuie să alegi Derek. Trebuie să o faci atâta timp cât mai ai ocazia.›› Acestea sunt primele cuvinte pe care le-am citit. Primele şi unicele cuvinte pe care mi le-au lăsat părinţii mei biologici. Numele meu este Derek Hunter. Iar asta este povestea mea. ‹‹Să fi acolo când băiatul blestemat va avea nevoie de tine. Nu uita, tu trebuie să îl sprijini oricare ar fi alegerea lui. Tu eşti unica fiinţă care se va putea uita la el cu afecţiune după tot ceea ce o să facă. ›› Acestea au fost ultimele cuvinte pe care le-am auzit de la bunica mea. Cuvinte pe care nici acum nu am reuşit să le descifrez aşa cum aş fi vrut, dar care mi-au rămas foarte bine întipărite în minte. Numele meu este Alice Carson, iar ăsta e destinul meu” Îl găsiţi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates