Social Icons

miercuri, 2 ianuarie 2013

Back to 2010

         Privind înapoi şi gândindu-mă ce anume făcea blogul diferit la început, ce mă făcea pe mine să fiu entuziasmată la început, v-am întrebat şi cineva mi-a amintit cum era acea puştoaică de la început.          Poate că nu mai accept orice provacare înainte să mă gândesc bine la tot ceea ce implică acţiunile mele sau poate că am devenit mai egoistă şi m-am temut din nişte motive ciudate, dar în fond am rămas aceeaşi eu dintotdeauna, dar puţini au fost cei care mi-au rămas alături de a lungul timpului.
Acum îmi amintesc începutul meu ca blogger şi cât de entuziasmată am fost când cineva îmi cerea să-i promovez ficul pentru că pe atunci The Gift Of Passion era Fan Fiction Twilight...Da, s-au schimbat multe de atunci. Cu timpul acest lucru nu mă mai atrăgea ca atunci în primele 6-7 luni şi poate faptul că deşi făceam acest lucru puţini se gândeau să spună un "Mulţumesc"şi de asta m-am lăsat descurajată.          Am încetat să mai promovez ficuri pentru că unele cereri pentru promovare sunau ca şi un ordin, gen "M-am gândit că mi-ai putea promova ficul...(după care erau lăsate informaţiile ficurilor". Mă simţeam folosită şi mi se părea că imediat ce cineva obţinea ceea ce îşi dorea mă arunca la gunoi şi uită tot.
Din dorinţa de a regăsi acel entuziasm din 2010 voi reîncepe să promovez ficuri indiferent dacă careva dintre cei cărora le promovez ficul îmi va spune "Mulţumesc" sau nu. Voi face acest lucru pentru că la unul dintre poll-urile puse luna trecută pe blog a reieşit că cititori blogului doresc acest lucru. Deci să trecem la treabă şi să vă spun ce trebuie să faceţi pentru ca ficul / povestea voastră să apară aici ;)
Trebuie să-mi trimite-ţi un E-mail sau să completaţi formularul din dreapta cu următoarele informaţii:
      * Pentru ficuri:
- Nume/Nick
- Titlul ficului/poveştii;
- Rezumatul ficului/poveştii;
- Link-ul ficului/poveştii.
       * Pentru one-shooturi:
- Nume/Nick;
- Titlul one-shootului;
       * Pentru continuări:
- Titlul ficului;
- Link-ul ficului;
- Numărul capitolului;
Dacă E-mailul vostru conţine toate cele enumerate mai sus, atunci ficul vostru va apărea pe blog în următoarea zi de Vineri.

5 comentarii:

Bianca spunea...

Hmm...Eu nu ştiu cum era acest blog înainte.Dacă tu ai luat această decizie,eu îţi urez succes!:D Să ştii că e foarte frumos din partea ta.:)

dwd spunea...

Mersi :*

Danny spunea...

ma bucur ca te-ai luat iar de promovarea talentelor,multumesc,imi lipsea mult aceasta rubrica :*

dwd spunea...

Nu ai pentru ce...Eu iti multumesc

LoStInDr3aMs spunea...

ah!!!imi amintesc si eu cum era blogul acum ceva timp...blogul tau a fost primele descoperite si cel care m-a facut sa inteleg ce inseamna bucuria de a scrie...
si totusi de atunci blogul a evoluat...si eu am crescut o data cu el!!!si pe deoparte ma simt prost ca poate trebuia sa iti arat ca totusi citesc blogul...IMI PARE RAU!
multumesc pentru ajutorul dat cu promovarea fic-ului!!!:*(si nu nu l-am terminat...asa ca nu scapi de mine nici anul acesta:)) )

Trimiteți un comentariu

 
 
Blogger Templates